Gdy w czasie wieczornego powrotu z biura

Kiedy w trakcie popołudniowego powrotu z biura opuszcza nas stres całego dnia oraz wśród pulsowania głowy i bólu karku nasuwają się myśli: „muszę coś zmienić, muszę zacząć się ruszać, jeść inaczej… tylko kiedy? jak?” jedyne co możemy poczuć to smutek. A rano kołowrotek rozpoczyna się kamagra zel
od nowa. Noworoczne postanowienia też niewiele dają. Dlaczego? Bo my, jak i cały świat wokół nas, działamy na wysokich obrotach, stawiamy sobie wysokie cele, sporo od siebie wymagamy. Zazwyczaj za dużo oraz za szybko i to przeważnie stoi nam na przeszkodzie do wdrożenia w życie przemian.
impotencja1
Jeżeli myślimy o zdrowym żywieniu wyobrażamy sobie ascezę z „zieleniną” i wiecznym poczuciem tęsknoty za dawnymi smakołykami, jeśli myślimy o treningu fizycznym to zakładamy, że musimy wpasować te wielogodzinne maratony na siłowni oraz bieżni i nic dziwnego, że wychodzi nam z tej kalkulacji, że w tygodniu już nie będzie chwili na sen, a przecież odpoczynek też jest ważny dla ciała… I tym sposobem nie wdrażamy żadnych zmian, a zdenerwowanie wzrasta.
Najważniejsze, to powiedzieć sobie jasno: lepsza mała zmiana niż brak zmian. Wygospodarujmy kwadrans dziennie lub pół godziny trzy razy w tygodniu, ażeby się poruszać – iść na spacer, przesiąść się z auta do komunikacji miejskiej, przejechać się gdzieś rowerem, pójść na basen lub squasha z przyjaciółmi. A może popróbować coś, czego jeszcze nie robiliśmy? Aktywność fizyczna ma dostarczać nam satysfakcji! Zatroszczmy się też o dietę oraz ustalmy sobie konkretne dni w
tani cialis
tygodniu, w które będziemy jeść potrawy w wersji lekkiej – np. w określone dni mniej kawy, zero fast foodów czy jedzenia po 20tej. Określając sobie możliwe do spełnienia cele zyskujemy podwójnie: realizujemy rzeczywiste zmiany do własnego życia oraz budujemy szczere chęci na kolejne! Czasem już nawet małe modyfikacje planu tygodnia zapewniają widzialną poprawę jakości życia seksualnego: czujemy się lepiej, atrakcyjniej oraz mamy więcej siły, którą warto w przyjemny sposób spożytkować…

Męska bezradność

Young happy couple in bed

Doszedłeś do wniosku, iż twoja sprawność seksualna spadła ostatnimi czasy? Spokojnie. Po pierwsze, problem tyczy się nie tylko ciebie lecz dużej części męskiego społeczeństwa i to nie jest powód do wstydu. Po drugie chwilowe niedomaganie nie oznacza jeszcze impotencji, chociaż przestrzegam, abyś zapalił w swojej głowie czerwone światło. Po trzecie – da się to naprawić, abyś mógł cieszyć się seksem! tadalis

Zauważyłeś pierwsze zapowiedzi choroby – co powinieneś uczynić?

Przełam uprzedzenia i idź do lekarza rodzinnego. To nie jest odosobniony problem, który spotkał właśnie ciebie. Problemy ze wzwodem, impotencja, to jedno z częstszych problemów męskich i dotyczy co drugiego faceta w wieku 40-70 lat. Tak, statystyki nie kłamią, traktuj więc wizytę u lekarza nie jak coś upokarzającego, ale jak wizytę w warsztacie w celu naprawy maszyny, którą jest twój organizm, abyś mógł cieszyć się 100% jej wydajnością. Oprócz tego regularnie sprawdzaj ciśnienie krwi i poziom cholesterolu, aby ustrzec się najczęstszej przyczyny impotencji – chorób układu krwionośnego.

Dlaczego lekarz rodzinny a nie specjalista?

Dlatego, iż lekarz pierwszego kontaktu oszacuje stadium choroby i wskaże stosownego specjalisty – urologa albo seksuologa, który może ci pomóc. Od lekarza rodzinnego możesz dostać również skierowanie na badania, które pomogą ustalić przyczynę choroby. Problemy z erekcją to stadium odwracalne!
Najczęstsze leczenie odbywa się przeważnie za pomocą środków farmakologicznych, psychoterapii, od czasu do czasu leczenia chirurgicznego, ale pewnymi zabiegami sam możesz sobie pomóc albo przyśpieszyć leczenie. Oto podstawowe z nich:

1. Odżywiaj się zdrowo

Unikaj tłustych mięs na korzyść owoców oraz warzyw. Konsumuj więcej ryb – tuńczyka, łososia, sardynki (za wyjątkiem smażonych, tłustych ryb, które, konsumowane wieczorem, mogą obniżać libido). Mnóstwo warzyw i owoców to twarda zasada na uniknięcie częstej przyczyny impotencji – chorób układu krwionośnego i nadwagi. Z owoców bardzo wartościowe będą dla ciebie poziomki, truskawki, maliny, jeżyny i jagody. Z warzyw – prócz zieleniny powinno się jeść czosnek i cebulę (dobre przeciw miażdżycy) i paprykę, pomidory, kukurydzę, selery i por.

Można zapytać również dietetyka o poprawną dietę, dobraną specjalnie pod grupę krwi. Pamiętaj, iż dieta nie jest restrykcyjnym „niespożywaniem smacznych potraw”, lecz uzupełnieniem dziennego jadłospisu w posiłki wartościowe i zredukowaniem tych najbardziej szkodliwych. Przemyśl wprowadzenie do swojego menu potraw z kuchni śródziemnomorskiej, szczególnie zaś owoców morza.

2. Poznaj afrodyzjaki

Jest grupa produktów, które w jakimś stopniu aktywują twój organizm do „działania”. Powszechnie uważa się (co więcej – jest to udowodnione), że lampka czerwonego wina przed stosunkiem polepsza aktywność seksualną. Unikaj jednak mocnego alkoholu, który podziała w złą stronę. Z przypraw stosuj więcej imbiru, który oddziałuje na lepsze krążenie krwi i goździków, które polepszają nastrój. Z owoców morza chwalone są ostrygi, homary, krewetki, albo ośmiornice.

3. Skończ z paleniem

Palenie papierosów (również to bierne) wpływa źle na twój organizm oraz libido. Amerykański stereotyp ubiegłych lat, w którym to para po udanym zbliżeniu pali papierosa, to głupi pomysł. Papierosy nie dość, że znacząco redukują twoją sprawność seksualną oraz powodują inne, równie poważne problemy, z nowotworem płuc na czele – to w dodatku sprawiają, iż będziesz nasiąknięty ich brzydkim zapachem. Uwierz mi, wiem co piszę – jestem człowiekiem niepalącym i kogoś, kto pali, czuję ze sporej odległości. Najbardziej nieprzyjemny zapach utrzymuje się we włosach, potem na ubraniu, o nieświeżym oddechu nie mówiąc. Jeżeli twoja partnerka nie pali, a ty owszem, to może być przyczyną niepotrzebnym kłótni oraz żenujących sytuacji między wami, również w sypialni. Rzecz jasna jako osoba paląca raczej nie pachniesz przyjemnie.

4. Ruszaj się

Aktywność seksualna jest trwale związana z dobrą kondycją oraz wydolnością układu sercowo – naczyniowego. Dlatego tak ważne jest, abyś prócz dobrego odżywiania czynnie praktykował sport. Aktywnie? Oznacza to codzienny trening ruchowy, przynajmniej 30 min – bieg lub zajęcia na siłowni oraz systematyczne 1-2 razy w tygodniu uprawianie dyscypliny sportowej, np.: tenisa. W tym miejscu sporo zależy od twoich zasobów czasowych, które, jak mniemam, nie są zbyt duże. Zgodzisz się jednak z tym, iż im mniej czasu, tym lepsza organizacja (oczywiście do pewnej granicy)? Na pewno, jeżeli będziesz pragnął regularnie uprawiać sport, wygospodarujesz na to chwilę czasu.

5. Systematycznie staraj się uprawiać seks

Żeby nie wywołać „męskiego problemu” regularnie uprawiaj seks. Pozbądź się rutyny a przemyć do twojego związku więcej świeżości. To najskuteczniejsza recepta na przywrócenie regulacji hormonalnej. Jeżeli twój związek przeżywa trudności (nawet w przypadku, gdy powodem jest ta „trzecia”) postaraj się je rozwiązać, ponieważ to także pośrednio oddziałuje na twoją wydolność seksualną.
wiecej tutaj : viagra cena

Dziewięć sposobów na powiększenie libido

4305-4054-wu.jpg

Zapoznaj się z kilkoma sprawdzonymi sposobami na to, żeby bardziej Ci się chciało oraz żeby twoja i partnerki satysfakcja ze stosunku była znacznie większa.

Prezentuje kilka prostych porad, aby w twojej sypialni zrobiło się naprawdę przyjemnie!
1. Dotykaj swoją partnerkę
Jeśli będziesz codziennie dotykał partnerkę, twoje ciało zacznie wytwarzać hormony, które przysporzą się do wzmocnienia waszej więzi. Badania prowadzone w USA udowodniły, iż dotyk aktywizuje wytwarzanie oksytocyny – substancji neurochemicznej, która zbliża pary ze sobą. Wynik jest jasny: częściej zaczynasz mieć niegrzeczne myśli.
2. Wolny czas spędzaj na słońcu

Nawet jedna godzina spędzona na słońcu może zwiększyć ilość testosteronu (najważniejszego męskiego hormonu) w twoim organizmie aż o sześćdziesiąt dziewięć procent – tak twierdzą naukowcy z Uniwersytetu Kalifornijskiego. Dodatkowo promienie słońca obniżają ilość melatoniny, hormonu, który obniża płodność oraz apetyt na seks. Solarium też tak działa.
3. Aranżuj romantyczne seanse filmowe

Według naukowców z Uniwersytetu Michigan oglądanie romansów może skutkować tym, iż mężczyzna stanie się bardziej romantyczny oraz troskliwy. Stwierdzili oni, iż filmy romantyczne zwiększają ilość progesteronu – hormonu odpowiedzialnego za wzrost libido – aż o 10 procent. Najżmudniejszmy twoim zadaniem będzie znalezienie takiego filmu, przy którym uda ci się nie zasnąć.
4. Kiedy tylko masz ochotę to ziewaj
Ziewanie i wzwody są nadzorowane przez przez tą samą substancje chemiczną: tlenek azotu. Ziewając, przygotowujesz ścieżki neurochemiczne, dzięki którym staniesz na wysokości zadania, kiedy zajdzie tego rodzaju potrzeba. Oprócz tego ziewanie powoduje, że czujesz się zrelaksowany, a do twojego członka przypływa więcej krwi.

5. Spożywaj sok z owocu granatu
Codziennie spożywaj szklankę soku z granatu. Badania przeprowadzone na Uniwersytecie Kalifornijskim wykazały, levitra tanio
iż owoc ten pomaga zwiększyć przepływ krwi do twojego najlepszego kumpla. Oprócz tego sprawia, że całujesz z większą namiętnością.
6. Otaczaj się zapachem waniliowym

Zapach wanilii skutecznie wzmaga przepływ krwi do członka – tak mówią badacze z Fundacji Leczenia Smaku i Węchu w Chicago. Wanilia zwiększa fale alfa w mózgu, które relaksują i pomagają wyzbyć się zahamowań. Układ chemiczny wanilii jest podobny do dopaminy – substancji wytwarzanej w mózgu, która generuje podniecenie seksualne. Jasna sprawa, że nabywanie lodów waniliowych jest o wiele mniej kłopotliwe niż zaopatrywanie się w specyfiki na potencję.
7. Jedz zdrowo
Jeżeli mężczyzna spożywa za mało cynku, jego ciało wytwarza mniej testosteronu. W takim razie powinno się włączyć do diety dużo potraw mięsnych, orzechów, nabiału i pełnoziarnistych produktów piekarskich. Nie zapomnij też o witaminie C, która zwiększa stan oksytocyny w ciele i wspomaga funkcjonowanie gruczołów płciowych.
8. Rzuć papierosy

Nikotyna znajdująca się w wyrobach tytoniowych może prowadzić do zawężenia naczyń krwionośnych, hamując transport krwi do członka. Pewne badanie udowodniło, że spalenie jedynie dwóch papierosów może sprawić, że erekcje staną się bardziej miękkie. Pamiętajmy także o innych negatywnych aspektach palenia, takich jak nieświeży oddech, szare zęby i zmarszczenia skóry.
wiecej na naszej stronie tania viagra